Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. REKLAMACE A ZÁRUKA
Reklamační řád

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

Prodávajícím je Pavel Kučera, Majdalena 100, Majdalena 37803, IČ: 60658070, DIČ: CZ6212311743 (plátce DPH). Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Záruční podmínky

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak (a jde-li o spotřebitele, není-li uvedena lhůta delší), činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
- Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
- Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
- Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
- Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
- Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
- Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
- Zboží bylo poškozeno živly.

Práva plynoucí ze záruky

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,

jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,

jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,

jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Vyřízení reklamace

  • Místem uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího.
  • Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží osobně u smluvního partnera prodávajícího, doporučujeme, aby se domluvil předem na e-mail nebo telefonicky.
  • Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly.

Reklamované zboží musí být kompletní a zabaleno v původním obalu!! Podmínkou pro uplatnění záruky je neporušenost záruční pečetě, která je nalepena na výrobku. Výrobek musí být mechanicky neporušen.

Vadný výrobek zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k mechanickému poškození, přiložte kopii daňového dokladu, stručný průvodní dopis a odešlete na naši adresu: Pavel Kučera, Majdalena 100, 378 03 Majdalena.


  • Po řádném vyřízení reklamace bude předmět reklamace odeslán na adresu kupujícího uvednou v objednávce.
  • Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  • V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  • O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  • Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
Vzor odstoupení od kupní smlouvy
V případě odstoupení od kupní smlouvy si nejprve řádně pročtěte obchodní podmínky, kde je definováno, za jakých podmínek lze od kupní smlouvy odstoupit. Poté zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a do zásilky vložte dopis s těmito údaji:

Jméno a příjmení, adresa, email, telefon

DOPORUČENĚ

Datum


Věc: Odstoupení od smlouvy dle § 1829 Občanského zákoníku

Ve Vašem internetovém obchodě jsem si objednal/a.....................v hodnotě ........ Kč, včetně DPH. Toto jsem od Vás obdržel dne ................. (číslo faktury .................).

Na základě § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží. Zakoupené zboží vracím spolu s tímto dopisem na Vaší adresu.

Zaplacenou částku prosím vraťte na účet číslo ......................., vedený u .................................

S pozdravem
vlastnoruční podpis
Jméno a příjmení

 


Novinky z našeho blogu

TUYA - aplikace pro chytrou domácnost
TUYA - aplikace pro chytrou domácnost
Tuya je globální vývojářská platforma "AI + IoT" a přední světová hlasová interaktivní platforma, která spojuje spotřebitele, výrobní značky, OEM výro... číst celé
Jak zlepšit signál domácí WiFi sítě?
Jak zlepšit signál domácí WiFi sítě?
Jak zlepšit signál WiFi? Jak vytěžit ze své bezdrátové sítě maximum a kam umístit WiFi router, aby co nejlépe pokryl signálem celý byt či dům? A jak v... číst celé
Chytrá domácnost: Jak na ni připravit domácí síť?
Chytrá domácnost: Jak na ni připravit domácí síť?
Před pár lety ještě nepředstavitelná věc, dnes už něco naprosto běžného. Jde o propojení vaší domácnosti s chytrým telefonem. Díky chytré domácnosti m... číst celé
Nejčastější typy produktů pro chytrou domácnost
Nejčastější typy produktů pro chytrou domácnost
Vytvořením chytré domácnosti budete moci ovládat osvětlení, elektroinstalaci, termostat, domácí alarm, kamery nebo zámky dveří na dálku skrze chytrý t... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit.

Najdete nás také:

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.